Sobre mi

Me llamo Albert, tengo 22 años y soy de Reus, una ciudad cerca de Barcelona.
Me considero una persona inquieta y deportista, mis deportes favoritos son el surf y el esquí y siempre voy acompañado de mi longboard.
Hace poco que he acabado la carrera de ingeniería industrial y ahora estoy decidido a empezar algo muy distinto, algo que apacigüe mis inquietudes, algo de lo que aprender y sobretodo algo de lo que disfrutar, un viaje en solitario de Barcelona a Nueva Zelanda.
No es que disponga de mucho dinero ni de habilidades especiales para hacerlo, simplemente persigo un sueño… vivir a mi manera.
Se trata de un viaje basado en la ilusión y las ganas de vivir nuevas experiencias. Quiero observar, conocer, aprender del mundo y de su gente.
Para conocer más sobre mi viaje accede a RUTA.

10 comentarios en “Sobre mi

  1. Albert, me encantaría que durmieras en nuestra casa. El sofá es grande y hay también camas. Veamos si tenemos suerte. Un domingo tranquilo en Crema no esta mal. Te podemos tentar con un risotto? Tengo un amigo en Mumbai que seguro que te alojaría. Es simpático (como diría el) y hace unos 4 años hizo un viaje parecido al tuyo desde Napoli. Se llama Giuliano. Spero proprio el honor de hospedarte. Un beso y mucha suerte.

    Me gusta

  2. Holo Albert, no ens coneixem, pero era molt amic del teu tío Felip i en aquestos mateixos moments estic dinant amb una persona que t estima molt, el teu avi Pep, el cual apreció molt, i que ens ha encarregat que li facilitem infraestructura online per tal de poder seguirte en el teu viatge, el cual li ilusiona tant com si el fes ell mateix. L amic Pintaluba li facilitara una tablet i mirarem de facilitar-li acces a la xarxa.
    Escric les paraules del teu avi:
    El que jo et deia al últim comunicat de que continuis amb la moral tant alta i amb la alegría que ho comuniques. Espero que hagis arrivat a Lubiana, capital de Eslovenia i que tot et vaig sortint be.
    Una abraçada, i a continuar.
    El teu avi Pep

    Me gusta

  3. Ei Albert!
    Sóc el Josep de Reus (cosí del la Mar i l’Andreu Roig) i sols dir-te que el blog és molt xulo! Em recorda al de un amic meu que fa més de dos anys que va sortir de Sant Cugat i va fer el mateix que tu. Ara viu a Queenstown (Nova Zelanda). El seu blog és voltantpelmon.com (entra i mira’l). Suposo que pots contactar amb ell quan arribis allí (és enginyer de camins com jo i en un futur el teu germà, no?).

    bona sort!!

    Me gusta

  4. Hola Albert! Som la Paola i l’Enric de Noosa! No es varem poder acomiadar però va ser un plaer compartir una estona amb tu i la teva germana! Ja et queda re per arribar a la teva meta!! esperem el teu post!

    Me gusta

Deja un comentario